Sipos Norbert vagyok, Tolna megyében, Szekszárd mellett Decsen lakom.
  Asztalos a szakmám.                                                                                                                                          Első munkám 1995-ben készült - Magyarország címere tölgyfából.Nagy hatással voltak rám Goda László József fafaragó "A magyar királyság (1867-1918) fából faragott vármegye címerei" alkotásai.
Ennek nyomán született meg "Sárközi címerek" sorozatom, amelynek keretében eddig 6 település címerét készítettem el. Valamint szintén mélyen érintett amikor Adorjáni Endre közelében lehettem egy alapfokú művészeti képzésen. A munkáim nem önkifejezőek. Legtöbbször a megrendelők igényét elégítem ki. Többnyire nem a népművészettől vezérelve készítem őket. A saját alkotásaimból -amit csak kedvtelésből a kiállítási anyagom bővítésére készítek- kevés van. Létezik egy alkotásom amihez szponzort keresek. Világvédettséget , minta oltalmat ,szeretnék kérni valamire és forgalmazni.Azt hiszem hogy a szerzői jogvédelem már így is meg illetheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://afafarago.blog.hu/api/trackback/id/tr754608334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása